Povraćaj robe i reklamacija
Mogu li se vratiti proizvodi kupljeni u DIS WEBSHOP-u?
Proizvod/e možete vratiti u roku od 14 dana od prijema narudžbine, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod/i moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišćeni i u originalnoj ambalaži. Pre slanja proizvoda obavezno kontaktirajte nasu korisničku podršku slanjem maila na adresu info@scandinavianbiolabs.rs ili pozivom na broj 069 213 17 42. Pošto ste dobili od nas odgovor, proizvod šaljete poštom na sledeću adresu (troškovi poštarine padaju na teret kupca):
Dis Export Import doo
Krunska 42, Vračar
11000 Beograd
U slučaju povraćaja proizvoda na adresu , priložite propisno popunjenu i potpisanu Izjavu o odustajanju, koju možete odštampati OVDE. Kupac može predati i sopstvenu izjavu o raskidu iz koje izričito proizlazi daraskida ugovor, uz navođenje broja narudžbine. Takođe, izjavu možete poslati i u elektronskom obliku na info@scandinavianbiolabs.rs. Podrazumeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslata pre isteka roka od 14 dana. Kao datum slanja važi datum kada je pošta datirana od strane pružaoca poštanskih usluga.
Povraćaj sredstava vrši se u roku 14 dana od dana prijema obaveštenja o raskidu ugovora pod uslovom vraćanja proizvoda. Pružalac usluga zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružaocu usluge. Ako proizvod vraćate na osnovu prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, pozivamo vas da pročitate Uslove i odredbe u odeljku Reklamacija.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, DIS WEBSHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Kako reklamirati proizvod kupljen u DIS WEBSHOP-u?
Dragi kupci, ukoliko želite da uložite reklamaciju u vezi sa isporučenim proizvodima, budite slobodni da nas kontaktirate. Nastojimo da sve eventualne nedostatke rešimo bez odlaganja i u Vašu korist. U zajedničkom je interesu da odgovorimo na sva Vaša pitanja u najkraćem mogućem roku, tako da rešavanje Vašeg problema ne traje duže od predviđenog.
Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostaka, obvezni ste pismenom izjavom, koju možete preuzeti OVDE, obavestiti pružaoca usluga o nedostatku na info@scandinavianbiolabs.rs, I detaljno ga opisati i pružaocu usluga. Nakon našeg odgovora, proizvod šaljete na adresu naše poslovnice, Dis Export Import doo, Krunska 42, 11000 Beograd.
Troškove dostave snosi kupac. Kupac će biti obavešten o rešenju prigovora u roku od osam dana od primanja proizvoda. U slučaju opravdanih zahteva, kupac ima pravo na vraćanje iznosa razumnih troškova slanja, prema javno objavljenim tarifama prevoznika koji pružaju javne usluge, odnosno DExpress d.o.o.
Kako se proizvod vraća tokom epidemije korona virusa?
S obzirom na trenutno zatvaranje prodavnica, produžili smo rok vraćanja proizvoda naručenih putem internet prodavnice na 45 dana. Međutim, ako želite vratiti proizvod, izjava o reklamaciji i dalje je potreban u roku od 14 dana od prijema proizvoda.